Особливості офісного переїзду: кому доручити цю справу?

Будь-яка компанія, яка прагне йти в ногу з сучасними бізнес реаліями повинна випереджати не тільки пропозиції своїх прямих конкурентів, але й задовольняти попит споживача, який постійно змінюється. Отже задля досягнення успіху в бізнесі необхідно безперервно рухатись вперед й змінюватись відповідно до сучасності.

Львівська мувінгова компанія «УРА! Переїзд» з величезним задоволенням готова прийняти участь у стрімкому русі кожної компанії до Бізнес Олімпу. Наша команда професіоналів готова взяти на свої плечі організацію такого важкого та відповідального процесу, як офісний переїзд у Львові.

Як відбувається переїзд у Львові?

Від особистого перевезення комерційний переїзд відрізняється у першу чергу обмеженістю в часі. Оскільки офісний переїзд на нове місцезнаходження повинен відбуватися якомога швидше, наша компанія пропонує корпоративним замовникам не втрачати можливості та своїх клієнтів та скористатися унікальним пакетом послуг з перевезення вантажів. Такий пакет послуг складається з наступного:

  • виїзду спеціаліста на об’єкт замовника для проведення попередньої оцінки обсягу робіт;
  • з обов’язковим узгодженням замовника розробляються кошторис та план переїзних дій;
  • виконання підготовчих робіт, в які також входять відключення техніки, пакування речей та їх маркування, а також вантажні роботи;
  • перевезення, розпакування речей та роботи по підключенню оргтехніки, з комплектації меблів та їх розміщення;
  • прибирання та вивіз сміття й пакувальних матеріалів.

Замовив наші послуги, клієнт гарантовано отримує такі переваги:

  • простий алгоритм співпраці та індивідуальний комплексний підхід до потреб замовника;
  • гарантоване чітке дотримання строків та відповідність до бюджету;
  • різни варіанти оплати послуги та надання їх в режимі нон-стоп;
  • висока якість обслуговування та можливість зберігання вантажів.

Запорукою успіху нашої компанії є те, що ми орієнтовані на клієнта та його потреби. Високі результати співпраці з нашою компанією досягаються завдяки:

  • професійному штату співробітників серед яких відповідальні менеджери та столяри, вантажники та пакувальники;
  • широкий автопарк спеціалізовано транспорту та асортимент пакувального матеріалу.

Співпраця з нами зручна ще й тому, що будь-яка послуга може замовлятися як окремо, так і в пакеті. Детальніше дивіться на посиланням http://www.urapereyizd.com.ua/ua/komertsiinyi-pereizd/ofisnyi-pereizd.

Для клієнтів офісний переїзд може проводитися у наступних пакетах:

  • «Економ» в обсяг робіт якого включені базові опції;
  • «Базовий» — пакет доповнений спеціальними сервісами, що зменшують втручання замовника в переїзд;
  • «Еліт» — пакет, котрий передбачає проведення повного обсягу робіт з перевезення офісу та вимагає від замовника лише підпис під контрактом.

Перевезення офісів організовується цілодобово по Львову та області без вихідних.

Comments